www.motpl.fora.pl www.motpl.fora.pl
Forum o motorowerach, tuningu i nie tylko!!!!!
www.motpl.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Troszke porad na poprawe mocy i osiagow Romecika motorynki;]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.motpl.fora.pl Strona Główna -> Tuning mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herbi
Nowy na forum



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 17:26, 16 Lut 2006    Temat postu:

Prawdziwy tuner nie zdradza swoich tajników, ale możemy sie spotkac jak przyjedziesz do bydzi swoim rometem np na 1 maja bedzie rozpoczęcie sezonu motocyklowego ,i zrobimy wyscig kto wygra czy ty z tymi przerobkami ktore sa tu opisame czy ja z rometem Stuningowanym wedlug zalecen bylego pracownika rometu , ktory jest moim dobrym znajomym bo scigal się tez z ojcem na wyscigach wsk-ami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
mateusz3im
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: on się tu wziął...

PostWysłany: Czw 22:40, 16 Lut 2006    Temat postu:

Huhuhuhuh zabrzmiało groźnie Cool . Ja nie mówię, że to będzie wtedy maszyna do bicia rekordów na 1/4 mili tylko poprostu szybki Romet.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Pią 16:20, 17 Lut 2006    Temat postu:

hahahaha Very Happy Sorka ale nie moglem sie powstrzymac :] A ten byly pracownik to co? Uszczelki trzepal?Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
drops
Stały bywalec



Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Steblów

PostWysłany: Sob 13:24, 18 Lut 2006    Temat postu:

sadam07 nie wiem czy zauważyłeś, ale Herbi jest z Bydgoszczy, a jak nie wiesz, to tam produkowali Romety więc on chyba ma lepsze wiadomości i informacje od nas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Nie 20:02, 19 Lut 2006    Temat postu:

eh ale to nie zmienia faktu ze nie zrobi z rometa "rajdówki"Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Lizard
Bywalec



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:18, 20 Lut 2006    Temat postu:

No i co z tego, że jest z Bydgoszczy? Gadać głupoty może każdy (nie twierdzę, że on ściemnia ale podchodzę do tego z dystansem) Jakie to ''tajne'' przeróbki poradził ci zastosować ten były pracownik Rometa? Myślę, że jak zrobię pełen tuning T. Sałka to będzie to już bardzo dużo jak na Rometa i praktycznie nie da się zrobić więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 12:26, 09 Cze 2006    Temat postu:

tez mam stelle Razz
Powrót do góry
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 13:26, 19 Cze 2006    Temat postu:

Witam!

Wpadłem na ta strone przypadkiem w poszukiwaniu metod wzmacniania silników. Nie jestem ekspertem od silników marki MOTORYNKA ale moge wam udzielić kilku porad odnosnie silników dwusówowych w ogóle. Jezeli chodzi o planowanie głowicy to jest to dobry sposób na poprawe mocy ale trzeba przy tym uwazac. Po splanowaniu silnika zwiększa sie stopien sprężania, a wiekszy stopien sprezania daje wieksza moc. Nie mozna jednak przeginać: przy zbyt duzym splanowaniu moze dojść do powaznych uszkodzen, np. złamania korbowodu. No i zabieg taki nalezy wykonać w warsztacie. Samemu nie ma nawet co próbowac, do tego potrzebna jest tokarka i ktos kto sie na tym dość dobrze zna.
Innym sposobem wzmacniania mocy jest rozpiłowanie okienek cylindrów. Jest to jednak dośc ryzykowne, gdyz mozna parametry pogorszyc a zmian zawrócic sie juz nie da. Z tym mozna poeksperymentowac gdy macie drugi niepotrzebny silnik. na tomiast pewnymi i bezpiecznymi metodami sa polerowanie kanałow( dolotowych, przelotowych, wszystkich) i zmniejszenie pojemnosci szkodliwej szkrzyni korbowej. Propo zebatek: załozenie na kole mniejszej zebatki spowoduje zwiekszenie predkosci maksymalnej ale pogorszenie przyspieszenia, natomiast zebatki wiekszej daje efekt odwrotny.

Zagladne tu jescze od czasu do czasu takze w razie jakichs pytan czy watpliwosci chetnie podziele sie swoja skromna wiedza na temat wzmacniania silników. Very Happy

Pozdrawiam!!!
Powrót do góry
Autor Wiadomość
filipo
Gość






PostWysłany: Wto 13:27, 27 Cze 2006    Temat postu:

a oplaca się kupowac cylinder 60ccm?? ile wtedy komarek wyciagnie??
Powrót do góry
Autor Wiadomość
Daniel
Gość






PostWysłany: Sob 9:25, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Mam Stelle i chcialem zrobic fajne biale napisy na oponach,oplaca mi sie Smile
Powrót do góry
Autor Wiadomość
lesian
Gość






PostWysłany: Pon 22:44, 20 Lis 2006    Temat postu:

fajny tuning lecz najlepiej to wlac paliwo rakietowe .silnik leci a motur stoi
Powrót do góry
Autor Wiadomość
Terbasjoedten90
Nowy na forum



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 6:56, 21 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
SonySon
Nowy na forum



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszna Gorna

PostWysłany: Pią 18:10, 04 Maj 2007    Temat postu:

Elo ! Gdybym kupił tlok pierścienie i cylinder NOWY KOMPLETNY CYLINDER


o pojemności 60cm3 do:

JAWKI 50

JAWKI MUSTANG (SPORT)

OGARA 200 (ROMET Z CZESKIM SILNIKIEM)

czy wszystko złoży sie lub zakręci w pozadku cz bedzie trzeba co dokupywać
np.świece?

STRONA W KTÓREJ BYM KUPOWAŁ: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Kjmus
Nowy na forum



Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:10, 16 Paź 2007    Temat postu:

Jaka motyrnkę lepiej kupic ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.motpl.fora.pl Strona Główna -> Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin